4 Şubat 2008 Pazartesi

Guvercin 6


7 yorum:

ATİLLA ÜNLÜEVCEK dedi ki...

Bu kus fotograflarını Ibnı Sına hastahanesınde, 04/02/08 tarıhınde , ogle saatlerınde cektım.

herkese ıyı seyırler

saygılarımla

atılla unluevcek

Unknown dedi ki...

Atilla abi süper bi resim çekmişsin bravo

ATİLLA ÜNLÜEVCEK dedi ki...

teşekkürler

Adsız dedi ki...

Babacım çektiğin fotoğraflar gerçekten çok güzel.:)

ATİLLA ÜNLÜEVCEK dedi ki...

canımsın teşekkür ederim

Unknown dedi ki...

En guzel fotograflarinizdan birisi olmus, elinize saglik yalniz merak ettim kuşun gercek rengi mi?

Selamlar,
Nilgun

ATİLLA ÜNLÜEVCEK dedi ki...

Selam Hocam.

Aslında kuşun hep boynundaki o alev renklerini çekmek istemiştim. Tamamen gölgede çekilmiş bir poz ben sadece ton ayarlarıyla oynadım ama arkadaş tamamıyla mavileşmiş yani bu bir güvercin dogal olarak kendi rengi değil. Ama isteyerek yaptığım birşey değil .
teşekkür ederim.

saygılarımla..